torsdag, februari 15, 2007

Örebro Aviation


Mitt första flygjobb!
Svårsmält, riktigt svårsmält, men jag har fått jobb!!!
Var på intervju idag och nu så får jag börja flyga där!
Eftersom jag ska på turné med Kammarorkestestern i två veckor nu i mars, så blev det bestämt att efter den 16:e mars så kör jag igång.
Eventuellt kan det bli flygning redan innan jag åker på turnén också, håller tummarna för det!
Örebro Aviation flyger PA31, mer info om bolaget finns på www.orebroaviation.nu.

De har även frågat från skolan i västerås om jag vill komma dit och hålla i teorilektioner, men vi får se hur det blir med det. Kul att vara efterfrågad iaf! :)

Nu ska jag sova sött och kanske har det satt sig i skallen imorgon att jag faktiskt har fått mitt första flygjobb, mindre än en vecka efter att jag avslutade utbildningen!!!