söndag, mars 04, 2007

Consertgebouw Amsterdam, Söndag 4/3 kl. 11:00


Hektisk morgon med inlastningen från h-vetet. Inlastning genom ett "fönster" och ner i en hiss, sedan upp igen i en annan hiss som gick direkt upp på scen. För att göra saker och ting mer intressanta så fanns det ingen personal på plats om hjälpte till, mer än en kvinna som efter lite övertalning hjälpte till att bära upp några stolar åt oss.
Nu är iaf konserten igång och allt verkar frid och fröjd.

Efter konserten bär det av mot Zürich, en resa på lite drygt 60 mil och jag kör första sträckan.
Sov som en stock i min lyxsvit inatt och snodde med mig alla tvålar och annat småplock, dessutom ökade jag på min "do not disturb" samlingmed ytterligare en skylt. Känner på mig att jag i framtiden kommer att ha en ganska gedigen samling med tanke på mitt yrkesval.
Återkommer i Zürich.