onsdag, februari 04, 2009

Hostan från helvetet!

Börjar röra sig åt rätt håll, feber borta nu iaf. Hostar något så förskräckligt! Inatt fick jag sova någon timme iaf, vilket jag knappt kunnat göra sista dagarna, vaknade upp sjöblöt i svett, kunde bokstavligen vrida ur t-shirten jag hade på mig...
Ska inte gå in på detaljer, men jag har varit nära att kräkas av det jag hostat upp och jag är inte kräkmagad..

Så, skönt att få beklaga sig lite!
Hoppas få hem bra hostmedicin så jag får sova lite snart.
Igår när jag vaknade var jag överygad om att det var onsdag och imorse fick jag för mig att det var mitt i sommaren, man kan påstå att det hela är lite sjukt..

Nåja, solen skiner iaf ovanför molnen och imorgonbitti ska jag ladda hem senaste avsnittet av LOST!

Hoppas ni klarar er undan den här flunsan vänner!!!

4 Comments:

At 4 februari 2009 kl. 16:37, Anonymous Anonym said...

som att du inte beklagar dig annars ;)

 
At 7 februari 2009 kl. 01:33, Anonymous Anonym said...

Undrar om du fick min flunsa! Jag vaknade också i pölar av svett efter ett par dagar och hostade upp rymdvarelser från lungorna. Men nu är jag frisk! 5 veckor senare....

 
At 8 februari 2009 kl. 15:49, Anonymous Anonym said...

Hej min lilla favoritbloggare ;)
Låter jobbigt m flunsan, hoppas verkligen jag klarar mig, vore inte bra för mina vasaloppsplaner. Ser att du förevigat mig på bild i din blogg, känner mig hedrad =) Keep up the good work & krya på dig!

//
MEH

 
At 8 februari 2009 kl. 21:22, Blogger Christian said...

Ärligt talat Martin!
Kan du inte fota jag vill också se;D Tror inte det är ett dugg äckligt, ynkedom.

 

Skicka en kommentar

<< Home