lördag, januari 03, 2009

Snart hemma!

Solen går ner över ett molntäckt Sverige, snart landar vi på Arlanda.

Köpte en bok på flygplatsen i München och jag har redan läst en fjärdedel av den. Tror jag har någon typ av bokstavskombination när det kommer till läsande, kan plöja genom en bok på en dag om den är spännande.

"The Bone Garden" heter boken jag läser nu och är skriven av Tess Gerritsen.
Tess har någon form av medicinsk utbildning och det märks på alla råa detaljerade beskvningar boken innehåller - inget för kräkmagade..

Har för mig att Stephen King bor i Maine, vilket fröken Gerritsen också gör, måhända däför jag gilla hennes bok. :)

Nu meddelade precis styrman Dieter att vi har 50 minuter till landning.

Ha en trevlig helg!

2 Comments:

At 5 januari 2009 kl. 16:40, Anonymous Anonym said...

Kanske en jättedum fråga, men hur firrar du internet ombord? Eller lägger du upp det vid landning?

 
At 8 januari 2009 kl. 18:06, Blogger Martin Kurkkio said...

Har en liten funktion som gör att jag kan skicka inlägg till bloggen som vanliga mail. Skrev det på flyget och sen gick det iväg när den synkade på marken. ;) HIGH-TECH!

 

Skicka en kommentar

<< Home