torsdag, januari 11, 2007

FON


Måste bara passa på att göra lite reklam!
Jag har skaffat en FON WiFi router här hemma nu.
Ett mycket bra sätt att kunna surfa gratis på en massa ställen, kortfattat går det ut på att man delar ut en liten del av sin egen internetuppkoppling, valfritt men minst 512 kb - typ modemhastighet. Jag delar ut 1 Mbit av min 8 Mbit uppkoppling.
I gengäld mot att jag delar med mig av min uppkoppling så får jag surfa gratis hos alla andra som gör samma sak.
Det är säkert också eftersom man får en ny router som skapar ett eget trådlöst nätverk, så ingen kommer åt ens personliga nät.
Superbra om man är på resande fot.
Mer info på www.blifonero.nu

1 Comments:

At 13 januari 2007 kl. 21:37, Anonymous Anonym said...

Meeeeen... Det jag skulle skriva har jag ju redan sagt nu juuu. Kul med folk som brinner för saker hursomhelst :)

 

Skicka en kommentar

<< Home