lördag, mars 17, 2007

750 mil senare...

Hemma!
Mastodontresan hem igår gick bra. Vi lämnade Nürnberg vid sjutiden på morgonen och förutom ett stop på Calles Bordershop så körde vi non-stop hela vägen, med lite rast på färjorna förstås.
Både jag och Christian var helt slut inatt så det kändes skönt att få krypa i säng när vi kom hem. Vad jag minns av mina drömmar inatt är att jag körde bil...
Jag kom inte åt internet de sista dagarna och dessutom krånglade min dator, så det blev inte så mycket bloggande. Det mesta gick bra och vi har i stort sett åkt bil på förmiddagarna och haft konsert på kvällen senaste tre dagarna, så inte så mycket intressant att berätta.

Vi hann med att besöka ett flygmuseum utanför München, det var riktigt bra och jag kan rekomendera det om ni har vägarna förbi.
Allt från segelflyg till jaktflygplan, vi såg bla en draken med svenska flygvapnets målning där.
Idag blir vilodag hemma, kanske lite partaj ikväll, men annars uppladdning inför veckan.
Förhoppningsvis får jag börja flyga på måndag!!